От дивишся навкруги, на людей, в свій гаманець, і якось так підсвідомо розумієш, бабла не буде, пора копати грядки; ) А виявляється дехто може робити гроші з повітря, легко так не напрягаючись. Продавати повітря сьогодні вигідно, але це бізнес обраних.
Сіре та похмуре життя олександрійців фарбує реклама. Бізнес на “мільйон” цвіте у місті рясно.
Мене реально напрягають оті наспіх зліплені дошки на під’їздах будинків. Кременчуцький під’їзний монополіст проліз в рекламний бізнес міста навіть не через вікно. Пробив ногою двері. Тепер щодня ліпить нам на під’їзди рекламу і заробляє на цьому гроші, з яких жодна копійка не йде в міський бюджет, за наповнення якого так яро вболіває Людмила Давиденко.
2013 року ініціативу завзятої фірми «Агроімпульс» з Кременчука радісно підтримав міський голова Степан Цапюк під гарним гаслом, в рамках боротьби з несанкціонованою розклеюванням оголошень та реклами.
Того ж 2013 року, виконком дозволив заключити договір КП «Житлогосп» з фірмою «Агроімпульс» на безоплатне розміщення інформаційних дошок. Розумієте, безоплатно і інформаційних. А маємо фактично монополізований рекламний ринок міста, бо інформаційні дошки якось так несподівано перетворились на комерційні. І ніхто чогось це не помітив.
«Рекламний щит на Вашому під’їзді встановлено в рамках боротьби з несанкціонованою розклеюванням рекламних оголошень. Комерційно-соціальний щит обслуговується організацією, яка відповідає за чистоту стін фасаду Вашого під’їзду. Просимо Вас самостійно не обривати рекламний матеріал. Працівники нашої організації фіксують порушення розміщення оголошень. Ви маєте право розміщувати оголошення приватного характеру , не комерційного змісту, в нижньому правому куті щита», — сказано в повідомленні на щиті.
П@@@@ць, мало того, що приперлись до мого під’їзду, ще й диктують умови про нижній куток. І ще, у мене реально дуже неприглядно виглядає фасад будинку, саме через цю рекламу, думаєте це турбує фірму. Аж ніяк.
І ще, я не розумію, чому приватна структура, яка отримує немалу вигоду від здійснення власної комерційної діяльності не сплачує жодної копійки за оренду фасаду будинку на рахунки цього будинку. Кажуть, мають погодження старших будинків, в моєму ж будинку жодного дозволу на такий бізнес ніхто не брав.
Як з’ясував prodereban.com.ua фірма уклала з КП «Житлогосп» безкоштовний договір ще 2013 року в якому зобов’язувалась зробити для населення корисні елементи благоустрою. Зараз 2016, я щось не бачу жодної користі. Та й сам договір на підприємстві кудись «загубився».
А тепер основне питання до влади. Олександрії не потрібні кошти? Чого підприємець, який живе у місті і сплачує всі податки до місцевого бюджету повинен збагачувати невідомо кого, а у випадку необхідності прорекламувати свою фірму повинен витрачати від 600 до 1300 гривень, які згодом не повернуться у розвиток міста. Це нова програма підтримки підприємництва міста від міської влади?
В середньому дохід від розміщення реклами на під’їздах міста у межах 6-15 тис. грн. Думаю, владі варто подумати про громаду та зобов’язати представника «Агроімпульс» сплачувати кошти за оренду фасаду будинку під розміщення реклами – саме на рахунок будинку.
І ще, може пора рекламникам згадати про обіцянки і нарешті зробити для населення корисні елементи благоустрою.