У інтернеті нещодавно з’явилася інструкція з експлуатації Model 3 на 160 сторінках із традиційними для такого роду посібників зображеннями і тезовими рекомендаціями.
Ми вирішили зупинитися на деяких цікавих моментах із правил користування новим електромобілем.
Заряд має бути понад 6%
У посібнику чітко описано, на скільки акумулятори машини розряджаються у режимі очікування, коли двигун вимкнений. Елементи живлення беруть менше 3% заряду в тиждень. А якщо увімкнути функцію енергозбереження, то ще менше – 1%. Судячи із цих цифр, апетит у Tesla Model 3 невеликий.
Виробник застерігає від тотального розряду батареї до 0%. Бо це може зіпсувати акумулятори. Якщо власник цього не розуміє, то машина сама вживатиме необхідних заходів – Model 3 автоматично переходить у спеціальний режим, щоб зменшити розряд до рекордних 4% на місяць.
Причеп возити не можна
Конструктори електромобіля не передбачили встановлення фаркопа для буксирування причепа, тому в інструкції чітко й написали, що ” буксирування причепа не допускається”. Однак це не означає, що в майбутньому творці Tesla не пристосують свої машини для такої справи.
“Можливо, буксирування дозволять після того, як Tesla спроектує і випустить свою модель причепа”, – припускають журналісти інтернет-видання insideevs.com
Над дзеркалом заднього огляду встановили камеру
Вдале місце розробники електромобіля знайшли для відеокамери. З нього вона може легко фокусуватися як на водієві, так і на панорамі всього салону. У інструкції чітко пояснено, як за нею доглядати. Проте й вказано, що “Камера наразі не активна, але може використовуватися в майбутніх функціях, які можна буде додати до Model 3”.
Ймовірно, цей пристрій у парі із необхідними програмними застосунками можна буде використовувати для спілкування по відеозв’язку чи разом із відеореєстратором.
Дроти для живлення – в передньому бампері
Творці Model 3 передбачили аварійне відкриття багажного відсіку, навіть коли акумулятори машини повністю розряджені. Дроти для входу живлення розмістили за круглою заглушкою переднього бампера, простіше кажучи, – прямо біля місця буксирувального гака.
До червоного і чорного дроту достатньо приєднати блок живлення, акумулятор, генератор чи звичайний зарядний пристрій на 12 Вольт – і багажник відчиниться.
Такий метод відкриття багажника не працює, якщо основне живлення автомобіля є і акумулятори не розряджені.
На що здатна Tesla Model 3 ?
У посібнику із експлуатації підтвердили характеристики машини, які раніше публікували у матеріалах ЗМІ і буклетах. Отже, машину комплектують електричним двигуном потужністю 165 кВт (220 к.с.). Він розганяє її до 100 км/год за 5,6 секунди. А запас ходу електромобіля – 350 км